Bankkártyás fizetési tájékoztató
A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
Elfogadott kártyák
A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
Fizetés lépései
- A webáruházban válassza ki az Önnek megfelelő árut/szolgáltatást. A fizetési mód kiválasztásánál kattintson "fizetés bankkártyával" feliratra.
- Ezt követően Ön átkerül az Unicredit Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait – kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) kell megadnia. Ezt követően A Fizetés gombra kattintva elindíthatja a tranzakciót
- A fizetést követően Ön visszatér a webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
- A sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, az Unicredit Bank elindítja az Ön számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Sikertelen fizetés
Kártya jellegű hiba
- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre
- A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott
- A kártyahasználat tiltott
- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva
- A kártya lejárt
Számla jellegű hiba
- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához
- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét
Kapcsolati jellegű hiba
- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra!
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra!
- Távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz
Technikai jellegű hiba
- Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül.
- Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén:
- a reklamáció benyújtásának módja és feltételei - írásban: egeszsegnevelo@egeszsegnevelo.hu telefonon +36 30 954 0983
- online vitarendezési platformra mutató link az EU 524/2013 rendelet szerint ( https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&reload=false )
- az áru visszavét jogcímei és lehetőségei - ÁSZF
- az árucsere módja és feltételei - ÁSZF
- a kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei - ÁSZF